Monday, November 03, 2003

美尝试过的事,真得不知道可不可能做到。
看来有好多好多的是等着我,不能再让时间耗下去。
因为时间真于一个二十有一的男人,真得很快就会流失。嘻。

不管你身在何处,你永远在我心里。
我不知道什么时候才能见到你,但我会永远为你祝福。

Wenever i think of love, i think of you.
Because once i love you so deep, that i can hardly rid it out of my minds.
The memories are sweet yet sour when i am with another girl.
I have to stop talking even stop thinking about these memories,
so i can be truthful to the girl in front of me.

朋友说女人是敏感的,我相信,因为我曾伤害了不只一个她,
虽然我并没有说什么,做什么,一切只因我在想些什么。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home